Sport as a Business: International, Professional and Commercial Aspects
نویسنده: Harald Dolles
توضیحات: امروزه ورزش به عنوان یک صنعت بزرگ در بازار جهانی توسعه یافته است.
کسبوکارهای ورزشی باعث ساخت و به وجود آمدن مارکهای جهانی شدهاند و به طور فزایندهای باعث به وجود آمدن حالتهای توسعهی بهرهبرداریهای بینالمللی نیز شدهاند.
گسترش فناوری اطلاعات این امکان را برای صنعت ورزش به وجود آورده تا به نیازهای طرفداران خود در سراسر جهان خدمت کند. آنها میتوانند از یک حادثهی بلادرنگ یا ثبتشده، تقریبا در هر جایی بهرهمند شوند. در این حالت، فرصتهای موجود برای ارتقای ورزش و منافع آن برای ورزش و شرکای ورزشی، قابل توجه است…